Samma samma sak, om och om igen!

Hej. Medans jag sitter här i denna tomma lägenhet och dunkar musik i mina hörlurar så känner jag plötsligt hur kissnödig jag blir och går upp från sängen. När jag drar ut hörlurarna i mina öron så hör jag det jobbigaste ljudet, ett ljud som jag hatar! Jag bor på stan så det betyder ljud lite hela tiden men det värsta är när det ställersig någon och spelar dragspel och trumma. Nu är det här ljudet det ända ljudet jag hör fast musiken är på! Jag får panik, men det är inte direkt så jag kan gå ner och säga åt dom att sluta hehe. But i wish i could! Kram


Kommentarer
Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende

Men tack sötnos :D

2012-03-27 @ 16:22:23
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0