Just nu

Vilken dag, vilken dag, fast inte så jobbig faktiskt. Jag somna ganska sent igår men var inte ett dugg trött idag, första dagen, fast jag gick upp vid sex. Min första lektion var svenska nationella och jag var sist ut i gruppen men hade en bra presentation. Jag tycker inte oftast att det är bra att vara sist men idag kändes det bra och jag är nöjd över min presentation. Jag hade också fysik och engelska idag i skolan men det minns jag inte mycket av, av någon konstig anledning. Jag kom hem för drgt en halvtimme sedan så snackade jag lite med min mamma och sedan tog jag en macka och satte mig i min säng. Nu sitter jag här ensam (snyfft), Simon är och tränar men kommer väll hem om någon halv timme. När jag cyklade hem idag var det blött och tråkigt och så hände det jobbigaste efter halva vägen, gissa vad?? Kedjan hoppade (buhu). Nu ska jag kolla på en serie som heter alcatraz som är ny och går på tv:n nu började i måndags så får vi se vad jag hittar på senare. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0