What is this s*hit?

God dagens. Något jag tänkt att jag inte skrivit något om är detta väder! Ena dagen sitter man och solar i bikini andra dagen är det vitt när man koller ut. Idag har det väll inte varit varken eller men det kunde ju bli finare. Önskar att det bara blir finare och finare så man känner att sommarn kommer. Det börjar dra in sig på att fixa lite saker så jag hade tänkt att jag skulle träna lite nu, efter plugga och sedan gå möta mamma när hon slutar jobbet. Jag hatar mig själv som skjuter fram saker med det är en sådan människa jag är. Nu känns det som att jag har massor att göra fast jag igentligen inte har det. Jag ska skaffa mig en almenacka eller hur det stavas och en dagbok som jag kan skriva private stuff i. Bloggar imorgon. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0