Mormor och låtsas morfar

Godkväll. Idag har varit en skit tråkig väder dag och vi har inte haft någon serie att kolla på så det vart en lite alt möjligt dag idag. Först fick jag upp klockan tolv. Jag och Simon hade en mys pratar stund igår till klockan 3 på natten så det blev en sen morgon idag. Mamma ringde imorse och sa att mormor skulle komma så jag plackade iordning lite hemma. Simon och jag gjorde lite mag övningar sen hoppade jag in i duschen. Klockan sprang iväg och plötsligt så var den halv fem och mormor och min låtsas morfar ringde på porttelefonen. Vi myste med te och mackor sedan åkte dom vid sju tiden. Klockan blev åtta och Simon stack och tränade så jag hade en bra timma att plugga lite så det gjorde jag. Klockan blev nio och jag kollade på alcatraz och för drygt en halvtimme sedan kom han hem igen. Nu sitter vi och snackar framtiden och ska snart kolla på alcatraz igen nu med simon då. Jag har tyvärr inga roliga bilder från idag så det blir utan men imorgon ska ni väll få något bättre. Sov så gott iallafall. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0