Klar och före inlämningstid

Hejsan hoppsan, nu är klockan mycket och jag har precis skickat in min uppsats i engelska som jag är redigt stolt över, den vart bra och nu är den inlämnad före den ens ska vara inlämnad. Jag har varit och köpt en ny brunkräm och varit och köpt lite godis för man är ju en tjockis. Träningen som jag och Ida testade på idag var så sjukt tråkig och jag ville bara därifrån för det sög men kommer nog ha träningsvärk imorgon iallafall. Snart ska jag kolla bigbrother och äta det goda godiset sedan ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Hoppas ni haft en bra dag för det har jag. Kram
Bild från indoorwalkingen. (random tjej på bilden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0