Om ni ville veta..

Johanna åkte för en stund sen och nu ses vi inte på en vecka eller två, det är tråkigt men så är det. Ni kanske undrar hur vi känner varandra? Johanna är min brors tjej och de har varit tillsammans väldigt länge och hon är min bästa vän. Hon är verkligen som en syster för mig. Just nu sitter jag och pluggar lite och snart ska jag duscha också. Sen ska jag äta och välja kläder tills imorgon. Det är så tråkigt att skolan ska börja igen. Lovet har gått så fort och det känns som att jag inte har gjort någonting. Igår fyllde jag år också, så nu är jag ju 15 år! Jag är jätte nöjd med mina presenter och det va en toppen dag! Nu måste jag plugga vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0