Godnatt

Det var jättemysigt hos min pappa ikväll men det var inte lika roligt att åka ifrån Maja och Simon, Simon är min kille för er som inte vet det. Men iallafall, vi åt god söndagsmat potatis, köttfärslimpa, kokta grönsaker, brunsås och det bästa av allt gélen. Sedan satt vi i hans vardagsrumm lite och åt godis och pratade, samt kollade på hockey. Efter en stund kom överraskningen, chokladpudding. ååh det var så otroligt gott fast en han hade slarvat och köpt sprutgrädde, fast enligt min åsikt så är det godare. Jag kom hem runt halv nio tiden och pratade lite med mamma, Simon hade kommit hem till mig innan jag var hemma så jag fixade kvällsmat till han och mig och vi satte oss i min säng med mackor, fil och myste. Efter en lång mys stund hoppade jag in i duschen och sedan hamnade jag här framför datorn i sängen och ska precis gå och lägga mig. Jag har haft en toppen dag hoppas ni med har det. Jag skriver mer imorgon bitti. Sov så gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0