Godmorgon

Jag är vaken och i full gång. Inatt innan jag somna satte jag klockan på åtta för att komma upp tidigt så att jag kan somna skapligt ikväll eftersom skolan börjar imorgon, men jag kunde inte gå upp. Mina ögon ville inte öppnas och min hand satte klockan automatiskt på snooze. Sedan sov jag en timme till. När klockan var nio så kände jag att det var bäst att gå upp så jag satte på mig mys kläder och gosade ner mig i soffan med datorn. Efter en timma kännde jag att det är bäst att rycka upp sig så jag gick ut till köket åt lite frukost och gick in till Maja och fårga om hon skulle upp. Hon svarade bara två timmar till. Så istället för att umgås med henne gick jag ner till tant brun och solade 20 minuter. Det kostar 2 kr för 1 minut altså 40 spänn för 20 minuter. På film kedjan betalar jag 55 spänn för 25 minuter men då är det bra fläktar ganska tysta solarium och inte så unket. På tant brun är det just unket och ofräsht det är gammla och dåliga solarium och dom låter som damsugare. Men vad gör man inte för att få upp färgen lite. Idag ska jag hem till min pappa för första gången i hans nya lägenhet och äta söndags middag med mina bröder, det ska bli jättemysigt och så men har ingen lusst att åka till karlskoga sista dagen på lovet. Jag skriver mer ikväll. Ha en underbar dag det ska jag ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0