Från igår

Igår var det min och min killes ett och etthalvt års dag. Vi sov hos hans pappa i fredags så vi vaknade upp där mysigt på lördags morgonen. Vi gick upp ganska skapligt igår och gick hem till mig. Min mamma jobbade så vi var tvugna att gå hem och gå ut med min hund. Maja var också hos deras pappa så hon tog med sin lilla chihuahua hem till mig för att se om våra hundar går ihop. När vi kom hem till mig så testade vi men det gick inte så bra så vi tog ut dom och tog med hennes hund hem igen. Fast utomhus var det ingen fara då gick dom ihop. Vid sex åkte Maja hem och jag hoppade in i duschen. Klockan åtta gick jag och Simon till pizza planeten för att ha en mys middag ihop inte världens romantiskaste men det var mysigt endå. Efter gick vi och köppte ben&jerry's gick hem till mig och laddade ner en film som heter Real Steel. Vi myste hela natten och hade en jättemysig dag. Vad som hänt idag får ni veta seanre.
Majas sötnos.
Filmen
Pizza planeten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0