Första dagen

Usch Usch.. Jag är jättetrött och orkar inte detta alls men vad gör man. Första dan i skolan idag efter ett underbart jullov. Det har inte varit någon snö alls på hela lovet eller jo men inte mycket alls. Jag själv tycker att det är skit bra speciellt idag eftersom jag går till skolan och har inga vinterskor så det är skönt att det inte är snö. Men det är halt ute jag får hålla tummarna att jag inte halkar. Jag gick upp klockan halv sju men klarade inte att komma upp så sju blev klockan när jag gick upp och sminkade mig. På tal om smink så använder jag smink varje dag förutom söndagar om det inte är något speciellt men smink. Det finns så många som är så emot det men jag är så för det. Skriver mer när jag kommer hem från skolan och vad som händer då. Hoppas ni komer ha en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0