Första dagen i skolan

Skolan var väll okej. Vi hade tre lektioner, först matte, lunch, kemi sen engelska. Dagen gick snabbt och jag var sjukt nära på att somna i sängen när jag kom hem. Direkt när jag kom hem gick jag ut med min hund och satte igång min mamma så hon började laga mat. Vi åt kyckling lassange, något vi aldrig ätit förut men det var galet gott. Sedan gick jag och Simon ut på stan för att köpa ett linne jag kollat på och lite hår produkter som jag älskar + en deo som luktar gudomligt. Linnet är från nyinkommet på bikbok och är jätte fint. väldigt skrynkligt men det är bara att stryka. Jag köpte shampoo, balsam, hårinpackning, mousse och spray. Sedan sist och minst, L´anza Powder Up Texturizer som bara går att köpa på hårfrisörer. För er som inte vet är det ett puder som man har i hårbotten som gör det lättare att tuppera och forma som man vill. Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag sova. Jag hör av mig imorgon. Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0