Underbart väder!

Godmorgon, jag har varknat, jag är pigg och jag sitter och solar på balkongen, kan det bli bättre? Min katt går fram och tillbakapå loft gången och rullar sig i solljuset, för mysigt. Snart ska jag gå och väcka Simon så ska vi gå upp och äta frukost. Jag är en morgon människa. Jag älskar att gå upp tidigt varje dag än att gå och lägga mig skit sent och sova till halv ettpå morgonen. När jag går upp tidit så älskar jag att som nu ex. sätta mig i solen och ta det lungt eller gå och träna, jag kan också bara ligga kvar i sängen och stirra upp i taket och njuta av morgonen för det är så jag tcker om mina mornar. Jag äter också frukost varje morgon för frukost är min favorit måltid på dagen, och den viktigaste på dagen för er som inte vet det. Jag ska sitta här i solen i drygt en timma till har suttit här i en timma nu men två timmar sol blir perfect. Jag tänkte gå och träna lite senare ikväll men det ser inte så ljust ut för det finns inga roliga träningspass ikväll och orkar inte gymma. Vi får se hur jag gör. Skriver mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0