Lördag

Hej!
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har kollat en hel del avsnitt av vampire diaries och myst med hunden. Jag har åkt lite longboard också, har inte gjort sen i sommras! Imorgon ska jag gå upp ganska tidigt för att jag måste kunna somna tidigt imorgon så jag orkar upp till skolan igen och Johanna fyller ju år så då ska jag gå upp och duscha och fixa mig sen åker jag och pappa och fixar present sen går jag dit. Vi har kollat på melodifestivalen och jag tyckte inte att det var någon som va så där jätte bra. Just nu sitter jag och kollar på en film på 5:an "Släkten är värst". När den är slut så går jag och lägger mig och kollar på ett avsnitt av vampire diaries. Hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0