Fredag

Hello,
Idag har jag varit världens bästa dotter. Jag gick upp vid 10 och åt frukost sen städade jag hela lägenheten hur fint som hällst, jag diska, damma, damsög och torkade alla golven. När mamma kom hem luktade det parfym i hela lägenheten, mmm. Sen åkte hela familjen och handla, jag, Simon, mina bröder och min mamma. Det som är det bästa med att åka och handla med mamma är att man får välja allt och det slinker ner nutella och marsmellows i vagnen. Vi handlade allt som vi ska äta på min födelsedag och present papper och sådant. Direkt när vi kom hem ringde Simons pappa och fråga om vi kommer och äter oxfilé, vem tackar nej? Vi packade ihop det vi behövde, godis & smink. Maja och jag har precis kollat på bigbrother, enligt oss är det mycket sämre i år en vad det var förra året. Nu ska vi kolla Vampire Diaries. Sov gott.
Köpte den här drickan som jag ska öppna lite senare när jag blir trött.
Hoppas den är god.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0